25 ,     ,    .  .

  ,  ,  .     .  .      ,       . .   « »   .   ( , ),  —  30%.

«    — , ,   — ,      .   20 », —   .

  ,  —   . ,     - ,       . «      ,    ,  ,     », — .

,   ,   .

, ,   , ,   ,      ,  .     : ,   ,   .

  . «  2010 ,       .  —   ,    », — . .   : , ,   .  -      . «   „“ , — . —  :   ,     .   ».

   ,     ,  , —      . «    85  11 . , — „“ ,  . —   .  , 4% , ,  ».  , , — 40 .

  -,    ,   . ,   « 1», - « ».   ,    ,    . «  -, ,      .  , , », — .   « 1»  — ,     , .

    ,   . «   », — .   ,  — , -   .   ,   ,        .

 — .      ,   .    —     . ,  2006 . ,  ,     .  24 ,  ,        , . « „“  , — . —   , ,  ».

 

«  , —   ,  . — ,    , . ,       ,    . ,    ,   ».

   30- ,     .   (, , , . .) 8- ,   . 8  ,   ,   12 — .    12-  —    .

« , , — . —    600 ».

  ,    — ,     .

«      ,      , — . —    . :   A,   .   ,   —     ».

   — , , ,        . ,     ,   ,  , ,     .